Ostano v stiku z novostmi

Naroči se na novičke

    info@beautypoint.si

    Top

    SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

    Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo in trgovino Beauty Point (v nadaljevanju ponudnik):

    Kozmetične storitve, Laura Novak s.p., Dunajska cesta 150, 1000 Ljubljana

    Podjetje ni zavezanec za DDV

    Telefon: 051369232

    E-mail: info@beautypoint.si

    S Spletno stranjo in trgovino Beauty Point upravlja podjetje Kozmetične storitve, Laura Novak s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo Spletne trgovine Beauty Point se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

    Jezik, v katerem se sklene pogodba, je slovenščina.

     
     

     

    DELOVANJE SPLETNE TRGOVINE

    Dostava

    Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 7 delovnih dni od dneva naročila. Če naročen izdelek trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvesti naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

    Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 5,00 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 80,00 EUR.

    Dostavo vrši Pošta Slovenije. 

    Cena

    Cene so predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€).  Ponudnik ni zavezanec za DDV. 

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

    Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

    V trenutku, ko kupec potrdi naročilo, ki je lahko oddano v spletni trgovini ali gre za naročilo ene od storitev ponudnika, ki jo kupec naroči po elektronski pošti, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

    Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila ali elektronsko sporočilo, kjer je izražena skupna poslovna volja o oddaji naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

    Postopek nakupa

    Izbira izdelka: Na spletni strani Beauty Point kupec izbere izdelek in klikne na gumb »V košarico«. Sistem bo kupca obvestil, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Izbrane izdelke bo sistem prikazal v nakupovalni košarici. Izdelke, ki jih je kupec dodal v košarico lahko pred zaključkom nakupa tudi ureja: izdelke lahko odstrani ali pa spremeni njihovo količino. Po končanem urejanju mora kupec pritisniti na gumb “posodbi košarico”. Do košarice lahko kupec dostopa kadarkoli v postopku nakupa s klikom na ikono košarice.

    Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani je ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalno košarico. V primeru, da si kupec želi določen izdelek iz nakupovalne košarice odstraniti, mora klikniti na znak »X« v vrstici izdelka. Če želi kupec dodati dodatne izdelke v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se kupec vrne nazaj v spletno trgovino.

    V naslednjem koraku kupec vnese podatke za izdajo računa in določi naslov za dostavo. Vsa polja, ki so označena z zvezdico, morajo biti izpolnjena.

    Če kupec želi zaključiti nakup, potrdi način dostave in v naslednjem koraku izbere način plačila : plačilo po predračunu ali PayPal.  Nato klikne gumb  »Kupite sedaj«.

    PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

    Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov (info@beautypoint.si) nedvoumno sporočiti, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navajati razloga za odstop od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe, mora naročnik poravnati stroške vračila blaga, ki ga je ponudniku potrebno vrniti v roku 14 dni  od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov: Laura Novak s.p., Dunajska cesta 150, 1000 Ljubljana.

    Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa. Vračilo vplačanega zneska se bo izvedlo najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca, na TRR se vrne le vplačani znesek.

    Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

    Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

    • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
    • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

    Stvarna napaka

    Napaka je stvarna:

    – če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

    – če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

    – če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

    – če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Napaka mora biti v obvestilu o napaki natančno opisana, ponudniku pa mora kupec omogočiti, da stvar pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    – odpravi napako na blagu ali

    – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

    – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

    – vrne plačani znesek.

    Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

    Preklic naročila

    Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (040 500 205) ali po elektronski pošti info@beautypoint.si).

    V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

    Izjemno razkritje osebnih podatkov

    Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v na spletni strani Beauty Point bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletne trgovine Beauty Point.

    Odveza odgovornosti

    1. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
    2. Ponudnik se pri pripravi spletne strani obvezuje spletno stran pripraviti korektno in v skladu z dogovorom. Ponudnik lahko v dogovoru poskrbi tudi za pripravo vsebin za spletno stran. Za skladnost vsebin, objavljenih na strani z morebitno regulativo na določenem področju mora poskrbeti kupec. Kupec mora ponudnika pred začetkom dela seznaniti z morebitno regulativo, ki bi lahko urejala kuppčevo področje delovanja. Za skladnost vsebin z regulativami s tujih področji, ponudnik ne odgovarja. 
    3. Pri pripravi golih vsebin za spletno stran se ponudnik obvezuje vsebino pripraviti v skladu z SEO standardi, kupec pa mora ponudnika pred začetkom dela seznaniti z morebitno regulativo, ki bi lahko urejala kuppčevo področje delovanja. Za skladnost vsebin z regulativami s tujih področji ponudnik ne odgovarja. 

    Pritožbe in spori

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (040 500 205) ali po elektronski pošti (info@beautypoint.si). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

    V skladu z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

    Vsi spori, ki jih ne bi bilo mogoče rešiti med strankama, se rešujejo pri pristojnem sodišču.

    Obišči nas na družbenih omrežjih.